Często zadawane pytania - FAQ
- Jakie wymiary są podane w sklepie internetowym?
- Moje ramy dostarczono z rozbitym szkłem. Co teraz?
- Mój format nie jest wymieniony. Jak mogę zamówić docięcie na wymiar i ile to kosztuje?
- Potrzebuję inny kolor niż wymienione w sklepie. Czy jest to możliwe?
- Którą firmą transportową zostanie wysłany towar?
- Jak mogę zamówić na inny adres dostawy?
- Dlaczego nie otrzymałam/-em potwierdzenia zamówienia?
- Mam wyznaczony termin, do którego potrzebuję moje zamówienie. Co mam zrobić?
- Czy ramy do obrazów posiadają szkło i plecy?
- Czy ramy do obrazów posiadają w komplecie passe-partout?
- Czy przy listwach na wymiar dołączony jest materiał montażowy?
- Ile sprężyn dociskowych potrzebuję do moich listew na wymiar?
- Czy przy szynach galeryjnych dołączony jest materiał montażowy?
- Czy jest możliwe samodzielne docięcie szyn galeryjnych, szyn do banerów i szyn zatrzaskowych?
- Które haczyki ślizgowe mogę zamontować w szynie galeryjnej Turn-A-Round w wersji B (dłuższa krawędź u dołu)?
- Czy w sklepie internetowym są dostępne ramy ze szkłem z ochroną przed promieniowaniem UV?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Czy mogę zaoszczędzić koszty przesyłki i odebrać towar osobiście?
- Jak mogę zmienić moje hasło?
- Zapomniałam/-em moje hasło.
Odpowiedzi
Jakie wymiary są podane w sklepie internetowym?
Wymiary w sklepie odnoszą się do formatu obrazu.
Przykład: Montax Milano

Moje ramy dostarczono z rozbitym szkłem. Co teraz?
Prosimy o zgłoszenie nam szkody w celu ustalenia dalszego procesu postępowania.
Prosimy sprawdzać natychmiast po dostarczeniu paczki/palety czy nie są zdeformowane lub nie mają widocznych uszkodzeń. Nie ma to wpływu na Państwa prawo do złożenia reklamacji, jednak ułatwi to nam podjęcie działań w stosunku do firmy transportowej.
Prosimy o uzyskanie adnotacji potwierdzającej szkodę na dokumentach przewozowych.
do góry
Mój format nie jest wymieniony. Jak mogę zamówić docięcie na wymiar i ile to kosztuje?
Wszystkie ramy oferowane w sklepie internetowym można zamówić na wymiar. Nasz sklep obliczy dla Państwa cenę podanego wymiaru.
Prosimy zwrócić uwagę, iż ramy mogą wisieć zarówno w formacie pionowym jak i poziomym. Nasz system sklepowy pobierze automatycznie mniejszy wymiar jako pierwszy.
Prosimy zawsze podawać format obrazu, t.j. format Państwa plakatu, zdjęcia, świadectwa lub ewentualnie format zewnętrzny passe-partout.
Potrzebuję inny kolor niż wymienione w sklepie. Czy jest to możliwe?
Od ilości ok. 300 mb profilu aluminiowego (ok. 100 ram formatu 60 x 80 cm) można wykonać nasze ramy aluminiowe w każdym kolorze RAL poprzez lakierowanie proszkowo.
Prosimy o kontakt w sprawie oferty.
do góry
Którą firmą transportową zostanie wysłany towar?
Zwykle wysyłka odbywa się firmą kurierską DHL lub TNT. Przesyłki gabarytowe niemożliwe do wysyłki firmą kurierską lub kilka palet są dostarczane firmą spedycyjną.Jak mogę zamówić na inny adres dostawy?
Prosimy wpisać podczas składania zamówienia inny adres dostawy. Na Państwa koncie klienta można zarządzać wieloma adresami dostawy.
do góry
Dlaczego nie otrzymałam/-em potwierdzenia zamówienia?
Niektórzy dostawcy usług e-mail mogą traktować potwierdzenie zamówienia jako spam. Inną przyczyną może być błąd w podanym adresie e-mail.
Jeśli nie są Państwo pewni, czy zamówienie do nas dotarło prosimy kontakt.
do góry
Mam wyznaczony termin, do którego potrzebuję moje zamówienie. Co mam zrobić?
Prosimy wpisać informację o Państwa wyznaczonym terminie w uwagach do zamówienia. Sprawdzimy możliwość dostawy w podanym terminie i weźmiemy to pod uwagę.
Jeśli wbrew oczekiwaniom dostawa w danym terminie nie będzie możliwa, poinformujemy Państwa telefonicznie. Dlaczego koniecznie prosimy o podanie Państwa numeru telefonu do kontaktu.
do góry
Czy ramy do obrazów posiadają szkło i plecy?
Wszystkie gotowe ramy do obrazów są wysyłane z wybranym szkłem i plecami.
do góry
Czy ramy do obrazów posiadają w komplecie passe-partout?
Ramy do obrazów posiadają arkusze plakatowe, ale nie posiadają w komplecie passe-partout. Passe-partout można zamówić osobno w rubryce Passe-partout.
do góry
Czy przy listwach na wymiar dołączony jest materiał montażowy?
Nie, należy zamówić dodatkowo zestaw montażowy (PolyPack Nr 1 lub Nr 2).
do góry
Ile sprężyn dociskowych potrzebuję do moich listew na wymiar?
Zalecane: 1 sprężyna dociskowa na każde 20 cm listwy.
do góry
Czy przy szynach galeryjnych dołączony jest materiał montażowy?
W naszych zestawach szyn galeryjnych jak i zestawie szyny galeryjnej Luna jest dołączony materiał montażowy.
Do innych szyn należy zamówić zestaw montażowy dodatkowo. Do sufitowych szyn galeryjnych Fineline i Compact materiał montażowy nie jest dostępny w sklepie internetowym. Tutaj wystarczą standardowe śruby i kołki.
do góry
Czy jest możliwe samodzielne docięcie szyn galeryjnych, szyn do banerów i szyn zatrzaskowych?
Przy użyciu piły do metalu nie stanowi to problemu.
do góry
Które haczyki ślizgowe mogę zamontować w szynie galeryjnej Turn-A-Round w wersji B (dłuższa krawędź u dołu)?
W tej wersji montażu polecamy płaskie haczyki ślizgowe (Hexagon), haczyki ślizgowe Soft, Twister lub haczyki ślizgowe do szyn Turn-A-Round i linki z pętelką.
do góry
Czy w sklepie internetowym są dostępne ramy ze szkłem z ochroną przed promieniowaniem UV?
Nie, ale istnieje możliwość zamówienia naszych ram z oryginalnym szkłem pleksi, które w wersji bezbarwnej zapewnia 95%, a w wersji antyrefleks 100% ochrony przed promieniowaniem UV. Ceny muszą zostać obliczone, prosimy o zapytanie ofertowe.
do góry
Jak mogę złożyć zamówienie?
W sklepie internetowym, poprzez e-mail lub fax. W celu uniknięcia pomyłek należy zazwyczaj składać zamówienia w formie pisemnej.
do góry
Czy mogę zaoszczędzić koszty przesyłki i odebrać towar osobiście?
Odbiór własny jest oczywiście możliwy po wcześniejszym złożeniu zamówienia. Nasz dział logistyki poinformuje Państwa telefonicznie lub mailowo, jak tylko towar będzie gotowy do odbioru.
do góry
Jak mogę zmienić moje hasło?
Zaloguj się na swoje konto klienta w Montax. Kliknij w "Moje konto". W opcji "Zmień hasło" można określić nowe hasło.
do góry
Zapomniałam/-em moje hasło.
Kliknij na "zapomniałam/-em hasło". Wpisz swój adres e-mail, na którym jest zarejstrowane Państwa konto i kliknij w "Wyślij na mój adres e-mail". System wyśle Państwu link na podany adres e-mail. Na tej stronie można wprowadzić nowe hasło.
do góry