Często zadawane pytania - FAQ

Odpowiedzi

Jakie wymiary są podane w sklepie internetowym?

Wymiary w sklepie odnoszą się do formatu obrazu.
Przykład: Montax Milano

Maßangaben bei Bilderrahmen

do góry


Moje ramy dostarczono z rozbitym szkłem. Co teraz?

Prosimy o zgłoszenie nam szkody w celu ustalenia dalszego procesu postępowania.
Prosimy sprawdzać natychmiast po dostarczeniu paczki/palety czy nie są zdeformowane lub nie mają widocznych uszkodzeń. Nie ma to wpływu na Państwa prawo do złożenia reklamacji, jednak ułatwi to nam podjęcie działań w stosunku do firmy transportowej.
Prosimy o uzyskanie adnotacji potwierdzającej szkodę na dokumentach przewozowych.
do góry

Mój format nie jest wymieniony. Jak mogę zamówić docięcie na wymiar i ile to kosztuje?

Wszystkie ramy oferowane w sklepie internetowym można zamówić na wymiar. Nasz sklep obliczy dla Państwa cenę podanego wymiaru.
Prosimy zwrócić uwagę, iż ramy mogą wisieć zarówno w formacie pionowym jak i poziomym. Nasz system sklepowy pobierze automatycznie mniejszy wymiar jako pierwszy.
Prosimy zawsze podawać format obrazu, t.j. format Państwa plakatu, zdjęcia, świadectwa lub ewentualnie format zewnętrzny passe-partout.

do góry

Potrzebuję inny kolor niż wymienione w sklepie. Czy jest to możliwe?

Od ilości ok. 300 mb profilu aluminiowego (ok. 100 ram formatu 60 x 80 cm) można wykonać nasze ramy aluminiowe w każdym kolorze RAL poprzez lakierowanie proszkowo.
Prosimy o kontakt w sprawie oferty.
do góry

Którą firmą transportową zostanie wysłany towar?

Zwykle wysyłka odbywa się firmą kurierską DHL lub TNT. Przesyłki gabarytowe niemożliwe do wysyłki firmą kurierską lub kilka palet są dostarczane firmą spedycyjną.

do góry

Jak mogę zamówić na inny adres dostawy?

Prosimy wpisać podczas składania zamówienia inny adres dostawy. Na Państwa koncie klienta można zarządzać wieloma adresami dostawy.
do góry

Dlaczego nie otrzymałam/-em potwierdzenia zamówienia?

Niektórzy dostawcy usług e-mail mogą traktować potwierdzenie zamówienia jako spam. Inną przyczyną może być błąd w podanym adresie e-mail.
Jeśli nie są Państwo pewni, czy zamówienie do nas dotarło prosimy kontakt.
do góry

Mam wyznaczony termin, do którego potrzebuję moje zamówienie. Co mam zrobić?

Prosimy wpisać informację o Państwa wyznaczonym terminie w uwagach do zamówienia. Sprawdzimy możliwość dostawy w podanym terminie i weźmiemy to pod uwagę.
Jeśli wbrew oczekiwaniom dostawa w danym terminie nie będzie możliwa, poinformujemy Państwa telefonicznie. Dlaczego koniecznie prosimy o podanie Państwa numeru telefonu do kontaktu.
do góry

Czy ramy do obrazów posiadają szkło i plecy?

Wszystkie gotowe ramy do obrazów są wysyłane z wybranym szkłem i plecami.
do góry

Czy ramy do obrazów posiadają w komplecie passe-partout?

Ramy do obrazów posiadają arkusze plakatowe, ale nie posiadają w komplecie passe-partout. Passe-partout można zamówić osobno w rubryce Passe-partout.
do góry

Czy przy listwach na wymiar dołączony jest materiał montażowy?

Nie, należy zamówić dodatkowo zestaw montażowy (PolyPack Nr 1 lub Nr 2).
do góry

Ile sprężyn dociskowych potrzebuję do moich listew na wymiar?

Zalecane: 1 sprężyna dociskowa na każde 20 cm listwy.
do góry

Czy przy szynach galeryjnych dołączony jest materiał montażowy?

W naszych zestawach szyn galeryjnych jak i zestawie szyny galeryjnej Luna jest dołączony materiał montażowy.
Do innych szyn należy zamówić zestaw montażowy dodatkowo. Do sufitowych szyn galeryjnych Fineline i Compact materiał montażowy nie jest dostępny w sklepie internetowym. Tutaj wystarczą standardowe śruby i kołki.
do góry

Czy jest możliwe samodzielne docięcie szyn galeryjnych, szyn do banerów i szyn zatrzaskowych?

Przy użyciu piły do metalu nie stanowi to problemu.
do góry

Które haczyki ślizgowe mogę zamontować w szynie galeryjnej Turn-A-Round w wersji B (dłuższa krawędź u dołu)?

W tej wersji montażu polecamy płaskie haczyki ślizgowe (Hexagon), haczyki ślizgowe Soft, Twister lub haczyki ślizgowe do szyn Turn-A-Round i linki z pętelką.
do góry

Czy w sklepie internetowym są dostępne ramy ze szkłem z ochroną przed promieniowaniem UV?

Nie, ale istnieje możliwość zamówienia naszych ram z oryginalnym szkłem pleksi, które w wersji bezbarwnej zapewnia 95%, a w wersji antyrefleks 100% ochrony przed promieniowaniem UV. Ceny muszą zostać obliczone, prosimy o zapytanie ofertowe.
do góry

Jak mogę złożyć zamówienie?

W sklepie internetowym, poprzez e-mail lub fax. W celu uniknięcia pomyłek należy zazwyczaj składać zamówienia w formie pisemnej.
do góry

Czy mogę zaoszczędzić koszty przesyłki i odebrać towar osobiście?

Odbiór własny jest oczywiście możliwy po wcześniejszym złożeniu zamówienia. Nasz dział logistyki poinformuje Państwa telefonicznie lub mailowo, jak tylko towar będzie gotowy do odbioru.
do góry

Jak mogę zmienić moje hasło?

Zaloguj się na swoje konto klienta w Montax. Kliknij w "Moje konto". W opcji "Zmień hasło" można określić nowe hasło.
do góry

Zapomniałam/-em moje hasło.

Kliknij na "zapomniałam/-em hasło". Wpisz swój adres e-mail, na którym jest zarejstrowane Państwa konto i kliknij w "Wyślij na mój adres e-mail". System wyśle Państwu link na podany adres e-mail. Na tej stronie można wprowadzić nowe hasło.
do góry