Stojak Visible - Wirus Stop

Stojak Visible - Wirus Stop

od 53,80 
brutto

Przenośny stojak na biurko lub ladę, z przezroczystą szybą poliwęglanową 2 mm i stabilną podstawą aluminiową. 

więcej

Stojak Privacy - ochrona prywatności

Stojak Privacy - ochrona prywatności

od 56,74 
brutto

Przenośny stojak na ladę lub biurko, z białą płytą piankową Forex® 3 mm i stabilną podstawą aluminiową. 

więcej

Stojak z podstawą aluminiową

Stojak z podstawą aluminiową

od 20,37 
brutto

Stylowy stojaczek na biurko z aluminium i akrylu

więcej
srebrny mat
Podstawa aluminiowa ze sprężynami

Podstawa aluminiowa ze sprężynami

od 13,79 
brutto

Podstawa aluminiowa do stojaczka na biurko, bez kieszeni akrylowej, w komplecie sprężyny

więcej
srebrny mat
Podstawa aluminiowa do płyt

Podstawa aluminiowa do płyt

od 12,51 
brutto

Stojaczek na biurko bez kieszeni akrylowej. Pozwala na ustawienie materiałów o grubości do 10 mm

więcej
srebrny mat
Podstawa aluminiowa do płyt - w metrach

Podstawa aluminiowa do płyt - w metrach

od 158,52 
brutto

Podstawa aluminiowa do płyt w sztangach długości 3 m, bez sprężyn dociskowych

więcej

Stojaki akrylowe

Zadaniem reklamy jest trafić do największej liczby odbiorców. I choć metod nawiązywania marketingowej relacji z potencjalnym, przyszłym klientem jest wiele, do najchętniej wybieranych należą te, które nie dominują go, nie przytłaczają, stanowiąc jedynie subtelny akcent. Nie wywołując negatywnych emocji, przyczyniających się zwykle do zapoczątkowania procesów mniej lub bardziej świadomej samoobrony, budzą zaciekawienie.

Cicha, świadomie wkomponowana w rzeczywistość reklama, która nie stosuje wyraźnego nacisku intryguje, zachęca, nakłania do interakcji. Jednym z nośników takiej informacji są stojaczki akrylowe o aluminiowej podstawie, których konstrukcja pozwala na umieszczanie w nich zarówno wąskich, jak i znacznie szerszych materiałów.

Estetyczne wykonanie, designerski minimalizm i prostota mechanizmu podtrzymującego sprawiają, że proponowane przez nas modele stojaczków akrylowych pasują do każdego wnętrza, stanowiąc element funkcjonalny i dekoracyjny. Dobra prezentacja materiałów reklamowych powinna, bez względu na miejsce ekspozycji być zarówno dyskretna, jak i skuteczna.